Storytelling schept een sfeer en gevoel rond uw merk

Meer zien?
Bekijk al
onze cases

 

 

Ga naar ons portfolio >

4 adviezen bij
storytelling

  • Stel vragen
  • Bied oplossingen
  • Spreek de waarheid
  • Pak ermee uit
Bekijk hier alle tips >

De voordelen
van storytelling

  • Geloofwaardig
  • Sfeervol
  • Effectief
  • Betekenisvol
Bekijk hier een case >

Storytelling via
alle middelen

  • Boeken
  • Animaties
  • Magazines
  • Online platform
Download onze dienstenkaart >

Wat is storytelling?

Aandacht kun je niet meer kopen, maar moet je verdienen. Door internet is de macht van de adverteerder verschoven naar de consument. Die wil geen beloftes, maar overtuigd worden. Met mooie en geloofwaardige verhalen die aansluiten bij hun belevingswereld.

Klanten overtuigt u met een helder en geloofwaardig verhaal. Over een product, dienst of service. Dat doen wij met storytelling. Storytelling gaat niet over een product of dienst zelf, maar schept een sfeer rond het merk. Het verhaal moet een goed gevoel geven, dat de consument voortaan associeert met de afzender.

Storytelling-1

Hoe werkt storytelling?

Storytelling is een effectieve manier van communiceren. Het vertelt – in een spanningsboog, helder, geloofwaardig en relevant – het dna van uw bedrijf. Persoonlijk, emotioneel en herkenbaar.

RedactiePartners heeft veel ervaring met het uitrollen van storytelling voor merken. Daarnaast moet zo’n verhaal de consument natuurlijk weten te bereiken. Daarom zetten wij contentmarketing in bij storytelling.

Meeting! We zetten alle kansen voor uw merk op een rij >
Storytelling-2-new

Wat doet storytelling?

Effectieve storytelling zorgt voor:

  1. Ordening en eenduidigheid in een verhaal
  2. Identificatie bij de doelgroep
  3. Verbindt mensen aan elkaar (intern & extern)
  4. Duiding en betekenis aan bedrijf & mensen
  5. Koppelt emotie aan het merk (loyaliteit)
Handig! Download onze dienstenkaart >